سردار شکارچی: اگر به خارک تجاوز شود، تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز را خاکستر می کنیم

عصر ایران دوشنبه 25 اسفند 1404 - 23:41
سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه «دنیا شاهد است که ایران با قدرت ضربات بسیار سهمگین به آمریکا و صهیونیست‌ها وارد کرده است»، عنوان کرد: مقامات و ارتش آمریکا، تکرار می‌کنند که می‌خواهند به جزیره خارک تجاوز کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح هشدار داد که اگر آمریکا به جزیره خارک، تعرض و تجاوز کند، همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز به خاکستر تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه «دنیا شاهد است که ایران با قدرت ضربات بسیار سهمگین به آمریکا و صهیونیست‌ها وارد کرده است»، عنوان کرد: مقامات و ارتش آمریکا، تکرار می‌کنند که می‌خواهند به جزیره خارک تجاوز کنند.

او تصریح کرد: هشدار می‌دهیم اگر آمریکای جنایتکار به جزیره خارک، تاسیسات و پایانه نفتی این جزیره تعرض و تجاوز کند، قاطعانه همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز را به خاکستر تبدیل خواهیم کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.