افزایش صادرات نفت ایران و بسته ماندن تنگه هرمز، شکست آمریکا است

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 21:21
واشنگتن پست در گزارشی اذعان کرد: افزایش صادرات نفت ایران و بسته ماندن تنگه هرمز، شکستی تحقیر آمیز برای آمریکا به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست امروز دوشنبه در گزارشی اذعان کرد که بسته شدن تنگه هرمز که در نتیجه تنش آفرینی های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه روی داد، شکستی تحقیر آمیز برای واشنگتن محسوب می شود.

بر اساس اعلام این رسانه، اینکه تنگه هرمز هنوز هم با ادامه تجاوز و تهدیدات بیهوده محور آمریکایی- صهیونیستی بسته مانده است، به معنای یک شکست تحقیرآمیز برای آمریکا خواهد بود و تنها راه پایان دادن به آن، یا دیپلماسی است یا اعزام شمار زیادی نیرو برای اشغال سواحل ایران.

واشنگتن پست سپس اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم در حالی که جنگ ادامه دارد، ایران حتی صادرات نفت خود را افزایش داده است؛ لذا به نظر می‌ رسد ترامپ و تیم امنیت ملی او از این موضوع غافلگیر شده‌ اند که نظام ایران پس از شهادت رهبر خود فرو نپاشیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید