قدردانی عراقچی از دولت و ملت پاکستان

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 13:07
وزیر امور خارجه از ابراز حمایت و همبستگی دولت و ملت پاکستان با ایران قدردانی و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توکل کامل بر خداوند متعال، با ثبات قدم و استقامت برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود ایستاده است.

به گزارش خبرآنلاین، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه امروز دوشنبه ۲۵ اسفند در پیامی به زبان اردو، در شبکه ایکس از حمایت پاکستان در جریان جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قدردانی کرد و نوشت: «در این روزها و لحظات پربرکت، الهی و روحانی، از صمیم قلب از دولت و ملت پاکستان سپاسگزاری می‌کنم که در برابر تجاوز ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، همبستگی و حمایت کامل خود را از مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ابراز کردند.»

بنا بر گزارش ایرنا، عراقچی تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران با توکل کامل بر خداوند متعال، با ثبات قدم و استقامت برای دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی خود ایستاده است.»

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.