حمله پهپادی به منافع آمریکا در سعودی/ انفجار و آتش‌سوزی در بندر فجیره امارات

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 12:27
منابع عربی روز دوشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکا در عربستان سعودی خبر دادند. همچنین طبق گزارش‌ها، در پی حمله پهپادی در بندر فجیره امارات، در منطقه صنایع نفتی آتش‌سوزی رخ داده و بارگیری نفت را متوقف کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، منابع عربی روز دوشنبه از هدف قرار گرفتن منافع و تأسیسات آمریکا در عربستان سعودی خبر دادند.

طبق گزارش فارس، رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری نوشت: «حمله پهپادی منافع آمریکا در عربستان سعودی را هدف قرار داد».

همزمان وزارت دفاع سعودی نیز مدعی است که ۳ فروند هواپیمای بدون سرنشین را در حریم هوایی ریاض و همچنین شرق این کشور رهگیری کرده است.

همچنین خبرگزاری رویترز امروز گزارش داد که بندر فجیره امارات هدف حمله جدیدی قرار گرفته است.

به کزارش بلومبرگ، بندر فجیره در امارات مورد اصابت قرار گرفته و خسارات در حال ارزیابی است.

دفتر اطلاع‌رسانی فجیره در تایید حمله اعلام کرد که در منطقه تأسیسات نفتی، بر اثر حمله پهپادی آتش‌سوزی رخ داده است.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از دو منبع خود گزارش داد که بعد از این حمله، بارگیری نفت در بندر فجیره متوقف شده است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.