فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 16:35
دانشگاه صنعتی شریف برای نیمسال اول ۱۴۰۶-۱۴۰۵ به صورت بدون آزمون دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتی شریف برای حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم تحقیقات و فناوری از میان دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌های کشور، تعداد محدودی دانشجو در مقطع دکتری به صورت بدون آزمون برای شروع به تحصیل از نیم سال اول ۱۴۰۶-۱۴۰۵ می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از ۲۳ اسفندماه سال جاری تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۵ در درگاه
https://admission.edu.sharif.edu
بارگذاری کنند.

داشتن مدرک کارشناسی در رشته مرتبط با معدل حداقل ۱۶، داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط (یا گواهی فراغت از تحصیل تا ۱۴۰۵/۶/۳۱ برای دانشجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد) با معدل حداقل ۱۷ بدون نمره پایان‌نامه و سپری نشدن بیش از سه دوره از دانش‌آموختگان در مقطع کارشناسی ارشد (فارغ‌التحصیلان تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱ به بعد) از جمله شرایط عمومی ثبت‌نام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.