آمریکا خواستار خروج شهروندان خود از عراق شد

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 23:34
سفارت آمریکا در عراق در بیانیه ای از شهروندان این کشور خواست  هرچه زودتر خاک عراق را ترک کنند.

به گزارش مشرق از الجزیره، این سفارت در بیانیه خود که روز شنبه منتشر شده اعلام کرده است: آمریکایی ها با آدم ربایی مواجه هستند و شهروندان آمریکایی به صورت مستقیم هدف قرار گرفته اند. شبه نظامیان وابسته به ایران ممکن است توانایی مقامات عراقی برای واکنش متناسب را تضعیف کنند.

این بیانیه می افزاید: شهروندان آمریکایی باید به سرعت عراق را ترک کنند. شهروندانی که تصمیم گرفته اند در عراق بمانند باید به دلیل تهدید بزرگ از سوی شبه نظامیان حامی ایران، در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

سفارت آمریکا در عراق روز گذشته نیز یک هشدار برای شهروندان آمریکایی صادر کرده بود.

این توصیه به دنبال آن صورت می‌گیرد که اطراف سفارتخانه آمریکا در بغداد در روزهای گذشته بارها هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.