فرمانده نیروی دریایی سپاه: تنگه هرمز مسدود نیست، فعلاً کنترل می‌شود

عصر ایران شنبه 23 اسفند 1404 - 22:31
سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه ایکس نوشت: آمریکایی‌ها به دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه: تنگه هرمز مسدود نیست، فعلاً کنترل می‌شود.
 
به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در شبکه ایکس نوشت: آمریکایی‌ها به دروغ ادعای نابودی نیروی دریایی ایران را داشتند.
 
بعد به دروغ ادعای اسکورت نفتکش‌ها را کردند.حالا هم از دیگران درخواست نیروی کمکی دارند.
 
البته این را یادآور می‌شویم که تنگه هرمز هنوز به شکل نظامی مسدود نشده و صرفا کنترل می‌شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.