انهدام پدافند اسرائیل با موشک‌های حزب‌الله/ شهرک‌های صهیونیستی زیر آتش

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 20:10
حزب‌الله لبنان علاوه بر موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین، سامانه‌های دفاع هوایی ارتش اشغالگر را در شهرک «معالوت ترشیحا» در شمال فلسطین اشغالی منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاعلام الحربی، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که برای دفاع از این کشور و مردم آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۳۰ امروز شنبه سامانه‌های دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در «معالوت ترشیحا» هدف حمله گسترده موشکی قرار داده است.

رزمندگان حزب الله در چارچوب هشداری که برای تخلیه شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی صادر کرده بودند، شهرک اشغالی «غورن» را ساعت ۱۲:۰۰ ظهر موشک باران کردند.

شهرک صهیونیستی «شلومی» نیز ساعت ۱۴:۰۰ توسط حزب الله موشک باران شد.

ساعت ۱۵:۳۰ عصر هم دو شهرک صهیونیست نشین «ادمیت» و «حانیتا» هدف حمله گسترده موشکی مجاهدان حزب الله قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.