اذعان رسانه صهیونیستی به بی‌اثر بودن حملات علیه سکوهای موشکی ایران

همشهری آنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 22:58
یک رسانه صهیونیستی اذعان کرد که حملات اسرائیل و آمریکا علیه سکوهای پرتاب موشک ایران، تأثیری بر توان عملیاتی جمهوری اسلامی نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که با وجود حملات صورت‌گرفته به لانچرهای موشکی ایران، این کشور همچنان از تعداد کافی سکوی پرتاب برخوردار است و شلیک‌های اخیر نشان می‌دهد موجودی عظیم این تجهیزات دچار هیچ‌گونه کاهش مؤثر نشده است.

تجاوز نظامی مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران از بامداد روز ۹ اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶) آغاز شد؛ اقدامی که در پی آن آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، به شهادت رسیدند. این حمله در شرایطی انجام شد که هم‌زمان مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا با میانجی‌گری عمان در جریان بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.