پیام رئیس پژوهشگاه ارتباطات به مناسبت روز گرامیداشت مقام شهدا

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 18:22
دکتر محمد حسین شیخی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز گرامیداشت مقام شهدا، پیامی  صادر کرد.

پیام رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز گرامیداشت مقام شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام دکتر محمد حسین شیخی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز گرامیداشت مقام شهدا، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا حتَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ أمواتاً بَل أحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون

شهدا با نثار جان خود در راه احیا دین خدا جاودانه شدند و در نزد خدای خود جای گرفتند.

امروز ۲۲ اسفند روز گرامیداشت مقام شهداست، در حالیکه که رهبر عظیم الشٱن انقلاب نیز به فیض شهادت رسیدند و هر روز کودکان، زنان و مردان شریف این سرزمین توسط جنایتکاران آمریکایی صهیونی به شهادت می‌رسند.

به روح بلند همه شهدا درود می‌فرستیم و بر عهد خود با آنها پایدار می‌مانیم وعزت ایران عزیز را فریاد می‌زنیم.

تقارن این روز با روز جهانی قدس، روحیه استکبار ستیزی را در سراسر جهان به نمایش گذاشته است که نشان از به ثمر نشستن خون شهدا دارد.

ضمن گرامیداشت این روز، برای همه شهدا، علو درجات در پیشگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمد حسین شیخی

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.