به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران–شمال به صورت مقطعی یکطرفه شده است.
ساری سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران از اعمال محدودیتهای ترافیکی در محور کندوان و آزادراه تهران–شمال خبر داد و گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال این محور یکطرفه شد.
علی صادقی در گفتوگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی، مسیر جنوب به شمال محور کندوان و آزادراه تهران–شمال به صورت مقطعی یکطرفه شده است.
وی افزود: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب محور کندوان به ویژه در محدودههای مرزنآباد تا پل زنگوله ترافیک سنگین گزارش شده است.
صادقی ادامه داد: در محور هراز نیز در محدودههای بایجان و لاسم شاهد ترافیک سنگین هستیم و تردد خودروها با کندی انجام میشود.
سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران با اشاره به شرایط جوی در ارتفاعات استان تصریح کرد: هماکنون در ارتفاعات محورهای کندوان، هراز و سوادکوه بارش برف گزارش شده و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.
وی از رانندگان خواست پیش از سفر از آخرین وضعیت جادهها مطلع شوند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا از بروز مشکلات احتمالی در مسیر جلوگیری شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.