همگامی رئیس‌جمهور با راهپیمایان روز قدس در تهران

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 17:00
رئیس‌جمهور با حضور در راهپیمایی روز قدس تهران، با قشر‌های مختلف مردم که با زبان روزه و فریاد استکبارستیزی به میدان آمده بودند، همگام شد و با تعدادی از آنان، گفت‌و‌گو کرد.

رئیس‌جمهور با راهپیمایان روز قدس در تهران همگام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان رئیس جمهور ظهر امروز جمعه ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۴، همزمان با ایام حساس و سرنوشت‌ساز مقابله با تجاوزات دشمن امریکایی صهیونیستی، همراه با مردم مؤمن، انقلابی و روزه‌دار کشور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حضور یافت.

رئیس‌جمهور در این راهپیمایی، با قشر‌های مختلف مردم که با زبان روزه و فریاد استکبارستیزی به میدان آمده بودند همگام شد و با تعدادی از آنان به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این مراسم که با شکوهی مضاعف در مقایسه با سالیان گذشته برگزار شد، وزرا و اعضای هیئت دولت نیز همراه با رئیس جمهور و دوشادوش آحاد ملت حضور یافته و با تکیه بر ظرفیت‌های دیپلماتیک و دفاعی، بر تداوم راه مقاومت و پشتیبانی از جبهه حق تأکید کردند.

این حضور حماسی در شرایطی رقم خورد که میهن اسلامی تحت تهاجم ددمنشانه و بمباران‌های متجاوزانه‌ی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد؛ اما غرش موشک‌ها و تهدیدات پوچ دشمن، نه تنها خللی در اراده‌ی پولادین ملت ایران ایجاد نکرد، بلکه راهپیمایی امسال را به صحنه‌ای بی‌بدیل از تجدید میثاق با آرمان آزادی قدس شریف و نمایش وحدت ملی در برابر مستکبرین عالم بدل ساخت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.