شهادت ۴۶۸ نفر از شهروندان تهرانی در حملات صهیونی - آمریکایی

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 20:10
رئیس اورژانس استان تهران از شهادت ۴۶۸ نفر از شهروندان تهران در حملات صهیونی آمریکایی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی اظهار کرد: روز دوم جنگِ آمریکایی-صهیونیستی بود که ساختمان ستاد مرکزی اورژانس استان تهران، به دلیل حجم بالای حملات در مناطق مجاور، دچار آسیب‌های بسیار جدی و عملاً از چرخه خدمت‌رسانی خارج شد. در این ایام، همکاران من در صحنه‌های عملیات به بیش از ۴۳۰۰ مصدوم و مجروح خدمات درمانی ارائه کردند که منجر به انتقال ۳۴۰۰ مجروح به مراکز درمانی شد. اما متأسفانه در یازده روز گذشته، شهادت بیش از ۴۶۸ نفر از هموطنان در استان تهران، داغی سنگین بر دل‌های ما نشاند.

رئیس اورژانس استان تهران افزود: در جریان این رویدادها، بیش از ۵۰ تن از همکاران ما مجروح شدند و یکی از نیروهای عزیز اورژانس به درجه رفیع شهادت نائل آمد. همچنین ۱۸ دستگاه آمبولانس از چرخه عملیات خارج شدند که سه دستگاه از آن‌ها مورد اصابت مستقیم قرار گرفته بودند. افزون بر این، ۲۱ پایگاه اورژانس نیز به‌طور کامل از مدار خدمت‌رسانی خارج شدند.

وی عنوان کرد: اگر تا امروز خدمتی از سوی اورژانس انجام شده، بیش از ۹۰ درصد آن به مردم بی‌دفاع، شهروندان و هم‌استانی‌های عزیزمان اختصاص داشته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.