اذعان پنتاگون به زخمی شدن نظامیان آمریکایی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 10:44
پنتاگون در بیانیه‌ای شمار مجروحان نظامیان آمریکایی را در تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران ۱۴۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پنتاگون در بیانیه‌ای شمار مجروحان نظامیان آمریکایی را در تجاوز مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران ۱۴۰ نفر اعلام کرد.

شان پارنل سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای که از طریق پست الکترونیکی منتشر شده است، عنوان کرد: هشت نفر هم‌اکنون دارای جراحت شدید هستند.

ارقام جدید نخستین اطلاع‌رسانی از شمار بالاتر مجروحان نیروهای آمریکایی در سایه حملات تلافی‌جویانه موشکی و پهپادی از سوی ایران بوده که جان هفت نظامی آمریکایی را در کویت و عربستان سعودی گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.