به گزارش مشرق، بر اساس این گزارش، کارمندان در شیفت فوقالعاده در حال آمادهسازی پرداخت حقوق اسفند بودند.
خبرنگار این شبکه گفت که تعداد شهدا خیلی بالاست. هنوز پیکرها داخل هستند و هنوز ساختمان ناپایدار است.
به گزارش مشرق، بر اساس این گزارش، کارمندان در شیفت فوقالعاده در حال آمادهسازی پرداخت حقوق اسفند بودند.
خبرنگار این شبکه گفت که تعداد شهدا خیلی بالاست. هنوز پیکرها داخل هستند و هنوز ساختمان ناپایدار است.