انفجار در پایگاه‌های آمریکا در امارات عربی متحده

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 03:32
منابع عربی بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهایی در پایگاه‌های محل استقرار نظامیان آمریکایی در امارات عربی متحده خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع عربی بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهایی در پایگاه‌های محل استقرار نظامیان آمریکایی در امارات عربی متحده خبر دادند.

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» گزارش داد که پایگاه‌های آمریکا در شهرهای ابوظبی و دبی هدف اصابت موشک‌های ایرانی قرار گرفته‌اند و در آنها انفجارهایی رخ داده است.

از سوی دیگر وزارت دفاع امارات مدعی شد که پدافند هوایی این کشور در حال حاضر با رگباری از موشک‌های بالستیک شلیک شده توسط جمهوری اسلامی ایران درگیر است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.