جنایت فجیع صهیونیست‌ها در میدان رسالت تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:06
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به حمله دشمنان به محدوده میدان رسالت، تاکید کرد: در این حمله شاهد جنایتی فجیع بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر ، شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران در جلسه بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به جنگ زدگان که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، گفت: در تهران ۵ منطقه عملیاتی شکل گرفته است و امدادرسانی همه جانبه به شهروندان آسیب دیده بر اثر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: هلال احمر تمام داشته‌های خود از جمله تیم های آنست، آواربرداری، جست و جو، نجات، درمان و حمایت روانی خود را پای کار آورده تا آلام مردم را کاهش دهد.

فتحی ادامه داد: در حمله به محدوده رسالت شاهد جنایتی فجیع بودیم که جان چندین غیرنظامی را گرفت و تا شعاع ۵۰۰ متری به خانه‌های اطراف آسیب وارد کرد. با این وجود امدادگران هلال احمر خود را سپر بلای مردم کردند و با حضور به موقع در محل حمله، تعدادی از شهروندان را با جانفشانی از زیر آوار به صورت زنده خارج کنند. در این ماموریت اتفاقات بزرگی رخ داد و امدادگران بارها از خودگذشتگی کردند تا تعدادی از شهروندان نجات پیدا کنند.

فتحی تصریح کرد: تجربیات گذشته به ما کمک کرد تا نیروهای خود را در تمام نقاط خطر سطح شهر تهران مستقر کنیم و با سرعت بالایی به محل حادثه برسیم و این روند سبب شد تا جان‌های بیشتری نجات پیدا کنند.

وی افزود: روحیه امدادگران هلال احمر بی نظیر است و هیچ هراسی از هیچ خطری ندارند و با تخصص و توانایی فنی که دارند در تمام نقاط حاضر بوده و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.