حاتمی‌کیا: آقا مجتبی، شاید شما را از نزدیک دیده‌ام شاید ندیده‌ام اما...

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:47
ابراهیم حاتمی کیا در یادداشتی بیعت خود را با آیت الله مجتبی خامنه‌ای اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینمای ایران در یادداشت بیعت خود را با رهبر جدید جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

در یادداشت حاتمی کیا آمده است:

«یا فتاح

آقا؛ آقا مجتبی؛ آقا سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، یادگار آقای شهیدمان.

من تابه حال شما را از نزدیک ندیده‌ام؛ شاید دیده‌ام، ولی نشناختم.

در این شب‌های حضور، درمانده بودم بعد از سه تکبیر، نام آقایمان را چگونه ادا کنم. ولی اکنون با صدای رسا این بیعت را فریاد می‌زنم:

الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.