فرمانده قرارگاه خاتم: پایانی برای جنگ وجود ندارد

رکنا سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:10
فرمانده قرارگاه خاتم‌‌الانبیا گفت: اراده رهبری و مردم ما و نیروهای مسلح در گرفتن انتقام از دشمنان جانی از هر زمان دیگری استوارتر می باشد.
فرمانده قرارگاه خاتم: پایانی برای جنگ وجود ندارد

سرلشکر خلبان علی عبدالهی، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ.(توبه ۱۴)رژیم جنایتکار آمریکا و رژیم کودک کش جانی صهیونیستی، حمله ناجوانمردانه ای برخلاف تمامی قوانین بین المللی و موازین حقوق بشر را در روز نهم اسفند هزار و چهارصدوچهار علیه ایران اسلامی آغاز کردند و رهبر عزیز و تعدادی از فرماندهان و مردم عزیز کشور ما را به شهادت رساندند.

امروز دیگر شرایط اینگونه نیست که هرگاه آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند علیه ما جنگ را آغاز کنند و هرزمان بخواهند پایان دهند.شهادت رهبر عزیزتر از جانمان و مردم عزیز کشورمان قابل گذشت نیست، ما ثابت کرده ایم هیچگاه آغاز کننده ی هیچ جنگی نبوده ایم و همواره تمامیت ارضی کشورها را محترم شمرده ایم و با همسایگان خود با احترام برخورد کرده ایم.

آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستی از کرده خود اظهار پشیمانی کنند و دیگر هیچ کشوری را در منطقه غرب آسیا تهدید نکنند و بگذارند ملت ها بر اساس اراده مردم خودشان تصمیم بگیرند تا چنین شرایطی پیش نیاید.

پایانی برای جنگ وجود ندارد، اراده رهبری و مردم ما و نیروهای مسلح در گرفتن انتقام از دشمنان جانی از هر زمان دیگری استوارتر می باشد.

دشمن متوهم با جنگ روانی و دروغ پردازی نمی تواند خللی بر اراده ملت و نیروهای مسلح وارد نماید و این آرزو را باید به گور ببرد که ایران ضعیف شده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.