همدستی آشکار گروسی به تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران!

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 21:14

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در هم‌سویی با اقدامات آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران مدعی شد که حدود نیمی از اورانیوم با غنای ۶۰ درصد ایران در یک بخش زیرزمینی در اصفهان نگهداری می‌شد.

به گزارش ایسنا، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادامه همراهی و همدستی با تجاوز آمریکایی - صهیونیستی در حاشیه یک کنفرانس در پاریس به خبرنگاران گفت: «ما معتقدیم در اصفهان کمی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم اورانیوم با غنای ۶۰ درصد وجود داشته است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: فرض گسترده این است که این مواد هنوز همان‌جا هستند.
گروسی مدعی شد: حدود نیمی از مقدار اورانیوم غنی‌شده در اصفهان به سطح ۶۰٪ غنی‌سازی رسیده است؛ سطحی که فاصله کمی با میزان لازم برای سلاح هسته‌ای دارد.

وی ادعا کردکه این مواد در یک مجتمع زیرزمینی در اصفهان نگهداری می‌شود که به نظر می‌رسد در حملات اسرائیل و آمریکا آسیب ندیده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.