یادداشت حاتمی‌کیا برای رهبر جدید انقلاب: با صدای رسا این بیعت را فریاد می‌زنم

الف دوشنبه 18 اسفند 1404 - 18:55
ابراهیم حاتمی کیا در یادداشتی بیعت خود را با آیت الله مجتبی خامنه‌ای اعلام کرد.

به گزارش مهر، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینمای ایران در یادداشت بیعت خود را با رهبر جدید جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد. در یادداشت حاتمی کیا آمده است:

«یا فتاح

آقا؛ آقا مجتبی؛ آقا سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، یادگار آقای شهیدمان.

من تابحال شما را از نزدیک ندیده‌ام؛ شاید دیده‌ام، ولی نشناختم.

در این شب‌های حضور، درمانده بودم بعد از سه تکبیر، نام آقایمان را چگونه ادا کنم. ولی اکنون با صدای رسا این بیعت را فریاد می‌زنم:

الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.