سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: این حملات، جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسلکشی را در یک زمان تشکیل میدهند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حمله آمریکا و اسرائیل به مخازن سوخت بیان کرد که این اقدامات جنایت جنگی است.
به گزارش تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت در تهران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: جنگ جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران با حملات عمدی به زیرساختهای انرژی ایران وارد مرحله جدید و خطرناکی شده است.
وی افزود: این حملات به تأسیسات ذخیرهسازی سوخت چیزی کمتر از جنگ شیمیایی عمدی علیه شهروندان ایرانی نیست.
بقائی تصریح کرد: با هدف قرار دادن مخازن سوخت، متجاوزان مواد خطرناک و سمی را در هوا آزاد میکنند، غیرنظامیان را مسموم میکنند، محیط زیست را ویران میکنند و جان انسانها را در مقیاس وسیع به خطر میاندازند. پیامدهای این فاجعه زیستمحیطی و انسانی به مرزهای ایران محدود نخواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: این حملات، جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسلکشی را در یک زمان تشکیل میدهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.