کاربران عرب: آمریکا تنها از اسرائیل دفاع می کند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:02
انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه آمریکا در حال تقویت سامانه های پدافندی خود در سرزمین های اشغالی است و این سامانه ها را در کشورهای حوزه خلیج فارس تقویت نکرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه آمریکا در حال تقویت سامانه های پدافندی خود در سرزمین های اشغالی است و این سامانه ها را در کشورهای حوزه خلیج فارس تقویت نکرده است، واکنش های گسترده ای در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

یک کاربر نوشت: آنها را از خاک خود بیرون کنید، برای شما و منطقه جنگ و ویرانی را به بار آوردند.

کاربر دیگری نوشت: آمریکا تنها از اسرائیل دفاع می کند و هرکس که تاکنون به این حقیقت پی نبرده است عقب مانده ذهنی است.

وی افزود: اکنون این سوال بزرگ مطرح است؛ اگر اینگونه باشد، دلیل وجود این پایگاه های آمریکایی که تنها تخریب و ویرانی را برای کشورهای منطقه به بار آورده و ده‌ها میلیارد دلار از بودجه کشورهای عربی هزینه آن ها شده است، چیست؟

کاربر عرب دیگری نوشت: اعتراف آشکاری است مبنی بر اینکه کویت و تمام کشورهای خلیج فارس در اوج جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران، از پایگاه های آمریکا و حضور نظامی آن در منطقه دفاع می کنند و در نتیجه اقدامات ایران طبیعی است زیرا این کشور در وضعیت جنگ با آمریکا و اسرائیل است.

در همین حال یک کاربر دیگر اعلام کرد: این اعتراف مصیبت است، توافق های امنیتی کجا هستند؟

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.