مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران از بهبود تدریجی کیفیت هوا طی ساعات آینده خبر داد و اعلام کرد: ناپایداریهای جوی و افزایش ارتفاع لایه مرزی جو به پراکندگی آلایندهها کمک میکند، اما این وضعیت به معنای تشکیل باران بسیار اسیدی یا خطرناک برای پوست انسان نیست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، فاطمه کریمی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران اعلام کرد که بر اساس بررسیها، ناپایداریهای جوی و افزایش ارتفاع لایه مرزی جو طی ساعات آینده به پراکندگی آلایندهها و بهبود تدریجی کیفیت هوا منجر خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این وضعیت به معنای تشکیل باران بسیار اسیدی یا خطرناک برای پوست انسان نیست، خاطرنشان کرد: با وجود این، تماس با آب باران آلوده یا قرار گرفتن طولانیمدت در هوای دودآلود ممکن است موجب تحریک دستگاه تنفسی و چشمها شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.