کاهش مقطعی سهمیه کارت سوخت به ۲۰ لیتر

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:17
استانداری تهران گفت: سهمیه کارت سوخت از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد و این مساله به صورت مقطعی است و با تدابیری که صورت می‌گیرد و با همراهی مردم به شرایط عادی برمی‌گردیم.

کاهش مقطعی سهمیه کارت سوخت به ۲۰ لیتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدصادق معتمدیان استاندار تهران با اشاره به وضعیت سوخت در استان تهران اظهار کرد: حملات دشمن مشکلاتی را در روند سوخت رسانی ایجاد کرد؛ خداراشکر با تدابیر وزارت نفت به سرعت اخلال در سوخت رسانی برطرف خواهد شد، اما به هر حال ممکن است چندی روزی طول بکشد و نیاز به همراهی مردم داریم. پس از رفع این مشکلات در تأمین سوخت مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مردم در این یکی دو روز از تردد ضروری خودداری کنند و جز موارد ضروری از مراجعه به جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

استاندار تهران اضافه کرد: تغییراتی در سهمیه وزارت نفت انجام شده است و بعد از اینکه سوخت رسانی و تأمین سوخت به شرایط عادی برگردد سهمیه‌ها به روال عادی برمی‌گردد.

به گفته معتمدیان، سهمیه کارت سوخت از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش پیدا کرد و این مساله به صورت مقطعی است و با تدابیری که صورت می‌گیرد و با همراهی مردم به شرایط عادی برمی‌گردیم.

وی با اشاره به آلودگی ناشی از انفجار در شب گذشته گفت: باتوجه به اتفاقات شب گذشته شاخص‌های آلایندگی افزایش پیدا کرده است. ذرات معلق ۲.۵ میکرون ناشی از دوده‌های سوخت و ذرات معلق ۱۰ میکرون ناشی از خاکستر تولید شده از سوخت مخاطراتی برای سلامت مردم دارند. توصیه می‌کنیم کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند و سالمندان به این وضعیت توجه کنند و کسانی هم که در صورت ضرورت به خارج از خانه می‌روند از ماسک‌های فیلتر دار استفاده کنند.

معتمدیان با اشاره به موجودی اقلام اساسی گفت: روند ورود کالا به صورت روان انجام گرفته است؛ اقلام مختلف به صروت غیرمتمرکز ذخیره شده است. تا چندین ماه آینده ذخیره سازی انجام گرفته است و کنترل و نظارت هم به صورت مستمر صورت می‌گیرد. تا بتوانیم کالا‌های را به اندازه و با قیمت مناسب به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت کارمندان در استان تهران بیان کرد: کارمندان دستگاه‌های دولتی به صورت ۲۰ درصد حضوری فعالیت خواهند کرد و توصیه می‌کنیم همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان از تردد غیرضروری خودداری کنند. ۸۰ درصد به صورت دورکاری فعالیت می‌کنند و بانوان هم به طور کامل دورکار خواهند بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.