استاندار تهران اعلام کرد سهمیه سوختگیری با کارت شخصی در جایگاه از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت. این تصمیم تا اطلاع ثانوی پابرجاست. علیرضا معتمدیان، استاندار تهران، در گفتگو با شبکه خبر به حمله آمریکا و اسرائیل به چند نقطه از انبارهای نفت در تهران و البرز اشاره کرد و گفت: «روند سوختگیری […]
The post سهمیه هر بار سوختگیری با کارت بنزین از 30 به 20 لیتر کاهش یافت appeared first on دیجیاتو.
استاندار تهران اعلام کرد سهمیه سوختگیری با کارت شخصی در جایگاه از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت. این تصمیم تا اطلاع ثانوی پابرجاست.
علیرضا معتمدیان، استاندار تهران، در گفتگو با شبکه خبر به حمله آمریکا و اسرائیل به چند نقطه از انبارهای نفت در تهران و البرز اشاره کرد و گفت: «روند سوختگیری در استان تهران با محدودیتهایی مواجه شده و سهمیه هر بار سوختگیری با کارت شخصی از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافته است.»
منبع خبر "
دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.