هشدار سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره آلودگی هوای تهران

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:46
سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به ورود آلودگی به محدوده شهر تهران، از شهروندان خواست تا حد امکان از حضور غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش مشرق، سازمان حفاظت محیط‌زیست در اطلاعیه‌ای درباره وضعیت آلودگی هوای شهر تهران اعلام کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده و ورود آلودگی به محدوده شهر تهران در پی حملات اخیر آمریکایی ـ صهیونی، از شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از حضور غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و در منازل خود بمانند.

در این اطلاعیه آمده است که وضعیت کیفی هوای تهران به‌صورت مستمر توسط مراجع ذی‌ربط در حال پایش است.

سازمان حفاظت محیط‌زیست همچنین تأکید کرده است در صورت هرگونه تغییر در شرایط، اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق مراجع رسمی به شهروندان انجام خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.