بهانه های عجیب و غریب برای اعلام مرگ نظامیان آمریکایی

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 10:39
ارتش آمریکا برای جلوگیری از فشار افکار عمومی، علاوه بر سانسور شدید تعداد تلفات نظامیان خود در حملات موشکی ایران، هلاکت نظامیان اعلام شده را نیز با دلایل عجیب و غریب توجیه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های آمریکایی با وجود سانسور شدید تعداد تلفات نظامیان این کشور، به تازگی از هلاکت یک افسر آمریکایی در کویت خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی «سورفلی دیویس» افسر پلیس نیویورک که برای پشتیبانی از تهاجم نظامی به ایران، وارد کویت شده بود، جان خود را از دست داده است.

پلیس نیویورک مدعی شده است که دلیل مرگ این نظامی آمریکایی «حادثه پزشکی» بوده است.

نیروهای مسلح ایران در عملیات متعدد خود طی روزهای اخیر حملات پرشماری را علیه اهداف آمریکایی در ناوگان پنجم دریایی بحرین و دیگر پایگاه های نظامی این کشور در خاک بحرین انجام داده که با انفجارهای مهیبی همراه بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.