فاضل میبدی: شرمتان باد که آمریکا و اسرائیل را ناجی ایران می‌دانید

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 08:07
محال است که ملت بیدار ایران سرنوشت کشورش را به این شیادان بسپارد. شماها اگر تعصب ایرانیت داشتید، برای یک بار این تجاوز ایران‌ستیزانه را محکوم می‌کردید. شرمتان باد که در کنار نتانیاهو فریاد نجات ایران سر می‌دهید!

محمدتقی فاضل میبدی
روزنامه شرق

هر روز و شب صدها بمب و موشک از سوی دو جنایتکار متجاوز آمریکا و اسرائیل بر سر ملت ایران ریخته می‌شود و هر روز صدها ایرانی شهید و صدها خانه و مراکز ملی ویران می‌شود. شبکه ایران‌ستیز اینترنشنال و برخی شبکه‌های همسو، نام آن را «حمله آمریکا و اسرائیل در حمایت از مردم ایران» گذاشته‌اند.

زهی شرم! شگفت اینکه برخی به‌اصطلاح روشنفکران ایرانی خارج‌نشین در مصاحبه‌های خود پشت قاب این شبکه‌ها به دفاع از این حمله‌های وحشیانه برخاسته‌اند. صدها کودک و زن و پیر ‌و جوان به خاک و خون کشیده می‌شوند، شبکه‌های ایران‌ستیز از این کشته‌ها شادمانی می‌کنند.

قساوت قلب و ضدیت با کشور تا کجا پیش رفته که آمریکا و اسرائیل را ناجی ایران می‌دانند.

ملت ایران هرچند اشکال و انتقاد به نحوه اداره کشور را دارد، اما هیچ‌گاه تن نمی‌دهند که دو کشور متجاوز که کارنامه آنها در غزه روشن است‌ یا کسانی که سال‌ها در کنار اینها به شادخواری پرداخته‌اند، نجات‌بخش کشورشان باشند.

کشور را باید از این ورطه نجات داد، اما به دست کسانی که سال‌ها در کشور و در کنار ملت و دارای سوابق روشن هستند، نه خارج‌نشینانی که در انفجارها و ویرانی‌ها و کودک‌کشی‌های میناب و جاهای دیگر به شادمانی پرداختند. محال است که ملت بیدار ایران سرنوشت کشورش را به این شیادان بسپارد. شماها اگر تعصب ایرانیت داشتید، برای یک بار این تجاوز ایران‌ستیزانه را محکوم می‌کردید.

شرمتان باد که در کنار نتانیاهو فریاد نجات ایران سر می‌دهید! 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.