جاده چالوس دوطرفه شد

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 21:45
رئیس پلیس راه راهور فراجا از بازگشایی دوطرفه محور چالوس خبر داد.

به گزارش مهر، سردار احمد کرمی اسد اعلام کرد: محور چالوس که به منظور مدیریت ترافیک از ساعت ۱۷ امروز به صورت یک‌طرفه درآمده بود، پس از تخلیه بار ترافیکی مجدداً به صورت دوطرفه بازگشایی شد.

وی افزود: در حال حاضر در محور چالوس و همچنین آزادراه تهران–شمال تردد به صورت روان و دوطرفه در جریان است و محدودیت خاصی در این مسیرها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: در محورهای هراز، فیروزکوه و همچنین مسیر قزوین–رشت، ترافیک در برخی مقاطع نیمه‌سنگین گزارش شده اما تردد در این محورها نیز به صورت دوطرفه برقرار است.

سردار کرمی اسد خاطرنشان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز در حال حاضر هیچ‌گونه طرح انسداد یا گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد در بیشتر جاده‌ها به صورت عادی و روان در جریان است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.