پلیس متروپلیتن گزارش کرد: ۵۰۰۰ نفر در این راهپیمایی در سراسر لندن، پایتخت انگلیس حضور داشتند و خواستار توقف حملات علیه ایران شدند.
دستکم ۵۰۰۰ نفر در راهپیمایی امروز (شنبه) در خیابانهای لندن گردهم آمدند و خواستار توقف حملات اسرائیلی و آمریکایی علیه ایران شدند.
به گزارش ایسنا، پلیس متروپلیتن گزارش کرد: ۵۰۰۰ نفر در این راهپیمایی در سراسر لندن، پایتخت انگلیس حضور داشتند و خواستار توقف حملات علیه ایران شدند.
به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت کنندگان در این راهپیمایی از منطقه «میلبنک» به سمت سفارت آمریکا رفتند و شعارهای «ما مردم هستیم، ما ساکت نمیشویم» و «بمباران را همین الان، همین الان متوقف کنید» سردادند.
یکی از افسران پلی متروپلیتن نیز گزارش کرد که بین پنج تا ۶ هزار نفر در این راهپیمایی بزرگ شرکت داشتند.
این دومین هفته پیاپی است که معترضان در حمایت از ایران و در اعتراض به تجاوز نظامی رژیمهای آمریکا و اسرائیل دست به تظاهرات میزنند.
حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی، نهم اسفند علیه ایران آغاز شده که تاکنون نیز ادامه دارد. در این حملات آیت الله سیّد علی خامنهای رهبر انقلاب به همراه چند نفر از مقامهای نظامی و دفاعی کشور به شهادت رسیدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.