ایستگاههای متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل در منطقه ۱۰ تهران به منظور افزایش امنیت شهروندان به پناهگاههای شبانهروزی تبدیل شدند. این اقدام برای ارتقای آمادگی در شرایط اضطراری انجام شده و شهروندان میتوانند در مواقع بحرانی به صورت ۲۴ ساعته از این فضاها استفاده کنند.
ایستگاههای متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل پناهگاههای شبانهروزی شدند.
به گزارش شهر، به منظور ارتقای آمادگی و افزایش امنیت شهروندان در شرایط اضطراری، ایستگاههای متروی بریانک، شهید نوابصفوی، شادمان و کمیل در منطقه ۱۰ تهران به عنوان پناهگاههای منطقه تعیین شده و به صورت شبانهروزی آماده خدمترسانی به شهروندان هستند.
شهروندان میتوانند در مواقع اضطراری با مراجعه به این ایستگاهها از امکانات پناهگاهی بهرهمند شوند و با آرامش بیشتری از شرایط اضطراری عبور کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.