بقایی: فیفا در مورد حمله به ورزشگاه آزادی توسط دریافت کننده «جایزه صلح» نظری ندارد؟

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 20:18
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به حمله روز گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی به ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتشار تصاویری از خسارات وارده به مجموعه ورزشی دروازه هزار نفری آزادی تهران در جریان تجاوز نظامی آمریکا، طی پیامی در شبکه اجتماعی  ایکس خطاب به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) و کمیته بین‌المللی المپیک نوشت: «این مجموعه ورزشی آزادی تهران است، یک استادیوم فوتبال، که توسط همان آمریکایی که رئیس جمهورش «جایزه صلح» فیفا را دریافت کرده، هدف قرار گرفته است .

وی تاکید کرد : آیا فیفا یا کمیته بین‌المللی المپیک نظری دارند!؟

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.