مسکو: ایران پاسخی قوی، مؤثر و شایسته به تجاوز آمریکا داده است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 20:16
رئیس کمیته دفاعی دومای دولتی روسیه اعلام کرد: ایران پاسخی قوی، مؤثر و شایسته به تجاوز آمریکا داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، آندری کارتاپولوف رئیس کمیته دفاعی دومای دولتی روسیه به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد.

رئیس کمیته دفاعی دومای دولتی روسیه در این خصوص اعلام کرد که تهران به تجاوز آمریکا پاسخ داده است.

آندری کارتاپولوف سپس گفت: ایران در حال پاسخ دادن است: پاسخی قوی، مؤثر و شایسته. آمریکا به زودی متوجه اشتباه خود در آغاز این درگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: این حملات برای شکاندن اراده مردم در ارتباط با مقاومت روی داد. واشنگتن اشتباه محاسبه کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.