سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پستی در فضای مجازی به تجاوز نظامی آمریکا به مجموعه ورزشی آزادی نوشت: فیفا درباره حمله آمریکا به ورزشگاه نظری ندارد ؟!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پستی در فضای مجازی به تجاوز نظامی آمریکا به مجموعه ورزشی آزادی تهران همراه با تصاویرش اشاره کرده و فیفا و کمیته بینالمللی المپیک را مستقیماً خطاب قرار داده است. آقای بقایی در این باره نوشت: “این مجموعه ورزشی آزادی تهران است، یک استادیوم فوتبال، که توسط همان آمریکایی که رئیس جمهورش «جایزه صلح» فیفا را دریافت کرده، هدف قرار گرفته است. آیا فیفا یا کمیته بینالمللی المپیک نظری دارند؟!
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.