ایران تاکنون هیچ تعرضی به همسایگان نداشته است

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 18:21
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران منافع و حاکمیت ملی کشور‌های همسایه را محترم دانسته و تاکنون هیچ تعرضی به آنها نداشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

متن پیام سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران منافع و حاکمیت ملی کشور‌های همسایه را محترم دانسته و تاکنون هیچ تعرضی به آنها نداشته است.

هر نقطه‌ای که مبدأ تجاوز علیه ایران باشد، هدفی مشروع بوده و در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی، هرگز کوتاه‌آمدنی در کار نخواهد بود.

کشور‌هایی که فضا و امکانات در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار نداد‌ه‌اند، تا به این لحظه هدف ما نبوده و از این پس هم هدف نیستند، اما تمام پایگاه‌هایی که مبدا تجاوز علیه ایرانِ جان باشند، همانند قبل، در زمین، دریا و فضا مورد اصابت سنگین قرار خواهند گرفت.

به صراحت می‌گوییم، زدیم و نابودشان کردیم تا عبرتی باشد برای هرکسی که به ملت ما تعرضی کند، و بدانید، از حالا به بعد، هر آن‌چه که به نامِ دشمن، مجدد و مشابهِ این پایگاه‌ها، تاسیسات و تجهیزات ساخته شود، با ضربات کوبنده، دوباره و دوباره نابود خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران، از اسکورت نفتکش‌ها و ادعای حضور نیرو‌های آمریکا برای عبور از تنگه هرمز به‌شدت استقبال می‌کند و انتظار آنها را می‌کشد...

توصیه می‌کنیم، قبل از هر تصمیم، آمریکایی‌ها آتش گرفتن سوپرتانکر بریجتون در سال ۱۳۶۶ و نفت‌کش‌هایی که اخیرا هدف قرار گرفتند را به‌یاد آورند. در این نبرد، بعد از ورود عمودی به منطقه، هیچ تضمینی نیست که خروج شما نیز عمودی باشد.

این موضوع درباره کشتی‌هایتان نیز وجود دارد، با این تفاوت که ممکن است به‌صورت شناور قصد ورود داشته باشید، اما هیچ بعید نیست که به‌صورت عمودی در قعر خلیج فارس فرو نروید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.