ساعات کلاس‌های درسی و حضور دانش‌آموزان در «شاد» اعلام شد

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 18:21
کمیته اجرایی و پشتیبانی پلتفرم «شاد»، ساعات کلاس‌های درسی و حضور دانش‌آموزان در این پلتفرم را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین،طبق اعلام کمیته اجرایی و پشتیبانی پلتفرم «شاد»، برنامه استمرار فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی بصورت مجازی در «شاد» ، به شرح زیر تعیین شده است:

مهر در خبری نوشت:از ساعت ۸ الی ۱۲ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره متوسطه (اول و دوم)

از ساعت ۱۳ تا ۱۷ هر روز منحصرا دانش آموزان دوره ابتدایی

گفتنی است؛ امکان حضور دانش آموزان در خارج از ساعت تعیین شده، مقدور نیست.

همچنین ، سرویس کلاس مجازی در سقف سهمیه هر استان، رایگان خواهد بود.

در پایان ، به منظور تسهیل دسترسی، لازم است معلمان و دانش آموزان، قبل از حضور در کلاس ها تعیین نقش کنند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.