حمله به فرودگاه مسافربری فصل شوم جنایت آمریکایی صهیونی

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 17:47
سخنگوی وزارت خارجه : حمله به فرودگاه و هواپیمای مسافربری فصل شوم دیگری در کارزار ترور و جنایت متجاوزان است

حمله به فرودگاه مسافربری فصل شوم جنایت آمریکایی صهیونی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما،‌ سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله به فرودگاه‌های غیرنظامی ایران را فصل جدیدی از جنایات متجاوزان علیه ایران دانست. آقای بقائی در فضای مجازی با بازنشر اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، حملات به فرودگاه‌های غیرنظامی و هدف قرار دادن عمدی یک هواپیمای مسافربری ایران‌ایر در بوشهر را «بزدلانه» خواند و آن را «فصل شوم دیگری از کارزار ترور و جنایت متجاوزان علیه ایرانیان» توصیف کرد.

سخنکوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: «ایران مصمم است که با قدرت پاسخ دهد».

شرکت ایران‌ایر نیز پیشتر در صفحه رسمی خود اعلام کرده بود: «نه، نه، نه - سلاح‌های هسته‌ای در مدارس، بیمارستان‌ها، موزه‌ها، استادیوم‌های فوتبال، هواپیما‌های تجاری … فرودگاه بوشهر، فرودگاه مهرآباد یا هیچ کجای ایران تولید نمی‌شوند».

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.