پزشکیان: هر پایگایی که مبدا تجاوز به ایران باشد هدف مشروع ما است

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 17:41
رئیس جمهور در پیامی در شبکه مجازی تاکید کرد: ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم و هر پایگایی که مبدا تجاوز به ایران باشد هدف مشروع ما است.

پزشکیان: هر پایگایی که مبدا تجاوز به ایران باشد هدف مشروع ما است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور در پیامی در شبکه مجازی نوشت:

جمهوری اسلامی ایران بر حفظ و ادامه روابط دوستانه با دولت‌های منطقه بر مبنای حسن همجواری و احترام متقابل به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی همواره تاکید دارد. این امر نافی حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در برابر تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم. عملیات دفاعی ایران منحصرا علیه اهداف و امکاناتی می‌باشد که منشأ و مبدأ اقدامات تجاوزکارانه علیه ملت ایران هستند و ما آنها را اهداف مشروع خود می‌دانیم.

ما به کشور‌های دوست و همسایه خود حمله نکرده‌ایم بلکه پایگاه‌ها، تأسیسات و امکانات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار داده‌ایم.

پزشکیان: هر پایگایی که مبدا تجاوز به ایران باشد هدف مشروع ما است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.