دیده شدن جمشید هاشم‌پور در یک ایست بازرسی پایتخت!

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 17:34
جمشید هاشم‌پور، بازیگر سینما در یکی از مقرهای ایست و بازرسی پایتخت حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، کانال ارتباطی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عکسی را از جمشید هاشم‌پور، بازیگر سینما منتشر کرده که حضور او را در یکی از مقرهای ایست و بازرسی شبانه تهران و در کنار نیروهای حافظ امنیت نشان می‌دهد.

این بازیگر که سال ۱۳۹۶ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فجر برای فیلم «دارکوب» دریافت کرده بود، در طول سال‌ها فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم‌های زیادی بازی کرده که بخشی از آن‌ها به آثار جنگی سینمای ایران مربوط می‌شوند.

هاشم‌پور که بیشتر چهره یک قهرمان را در آثارش داشته و در سال ۱۳۴۷ اولین نقش‌آفرینی خود را در فیلم «جهنم سفید» ساموئل خاچیکیان تجربه کرد،   در بیش از ۱۰۰ فیلم فقط در دوران پس از انقلاب بازی کرده که بسیاری از آن‌ها از آثار شاخص سینمای کشور محسوب می‌شوند همچون «عقاب‌ها»، «خط قرمز»، «مادر» و «دلشدگان».

او در چند همکاری مشترک با رسول ملاقلی‌پور، در فیلم‌های مطرح این فیلمساز همچون «میم مثل مادر»، «مزرعه پدری»، «قارچ سمی» و «هیوا» بازی کرده که روایتی از دوران جنگ ایران و عراق داشتند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.