آموزش در شهرستان های استان تهران آغاز آموزش مجازی مدارس از فردا

رکنا شنبه 16 اسفند 1404 - 15:30
رکنا: آموزش مدارس در شهرستان های استان تهران آمادگی لازم برای آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از فردا روز یک شنبه را داریم.
آموزش در شهرستان های استان تهران آغاز آموزش مجازی مدارس از فردا

به گزارش رکنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی  آموزش‌وپرورش شهرستان های استان تهران، جلسه شورای معاونین این وزارتخانه با حضور مقام عالی وزارت و مشارکت برخط مدیران کل استان‌ها برگزار شد.

‎در این نشست، یوسف بهارلو، مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران به صورت بر‌خط در جلسه شرکت داشت.

‎در جریان این جلسه، برقراری و‌ آغاز آموزش دانش آموزان به صورت مجازی در بستر شاد از فردا یک شنبه تا پایان اسفند ماه به عنوان محورهای اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. معاونان مربوطه نیز ضمن ارائه گزارش‌ها و برنامه‌های اجرایی، راهبردها و برنامه‌های خود  را تشریح کردند.

یوسف بهارلو در حاشیه این جلسه اعلام کرد: ما در شهرستان های استان های تهران از فردا به صورت رسمی فرآیند آموزش را  در بستر شاد آغار می کنیم و طبیعی است با توجه شرایط فعلی کشور و آرامش خاطر همکاران نیازی به حضور معلمان و همکاران کادر اجرایی در مدارس نیست لذا نظارت مدیران مدارس و عوامل اجرایی بر کلاس های مجازی مورد تاکید است.

در پایان این مدیرکل آموزش پرورش شهرستان های استان تهران گفت: جهت عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان و در مواقعی که اینترنت پایدار در مناطق نباید بسته های آموزشی جهت بهره مندی آفلاین دانش آموزان طراحی شده است.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.