سفارت روسیه: دیپلمات‌ها در تهران مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 13:11
سفارت روسیه در تهران اعلام کرد که دیپلمات‌های این کشور در تهران مشغول فعالیت‌های خود هستند.

به گزارش تسنیم، سفارت فدراسیون روسیه در تهران به خبرگزاری روسی ریانووستی اعلام کرد: دیپلمات‌ها و پرسنل اداری و فنی روسیه در ایران همچنان در محل باقی مانده و مسئولیت‌‎های خود را انجام می‌دهند.

این سفارتخانه تصریح کرد: اوضاع در تهران به طور کلی پایدار است، با وجود گلوله باران و بمباران، مغازه ها و ادارات دولتی فعالیت می‌کنند.

این نمایندگی همچنین گفت: اعضای خانواده کارکنان سفارت روسیه در ایران، برخی از کارکنان واحد پشتیبانی و معلمان در تاریخ 3 مارس از ایران خارج شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.