پزشکیان در پیام تصویری گفت: همه اختلافات را کنار بگذاریم و از خاک سرزمین خود دفاع کنیم
به گزارش عصرایران، مسعود پزشکیان رئیسجمهوری در پیام تصویری ضبط شده گفت: همه اختلافات و نگرانیها و دلخوریهایی که از هم داریم را کنار بگذاریم و امروز از خاک سرزمین خود دفاع کنیم تا ایران را سربلند از این بحران بیرون بکشیم.
مسعود پزشکیان در پیامی تلویزیونی خطاب به مردم ایران با تسلیت شهادت آیت الله خامنه ای، رهبری، جمعی از فرماندهان، دانشآموزان و مردم کشور، اظهار کرد: دشمنان بدون توجه به قوانین بینالمللی از مراکز درمانی و بیمارستان تا مراکز مختلف را بمباران میکنند. از مردم برای اینکه باوجود همه سختیها هرشب در میدانها حاضر هستند تشکر کنم.
وی افزود: همه اختلافات و نگرانیها و دلخوریهایی که از هم داریم را کنار بگذاریم و امروز از خاک سرزمین خود دفاع کنیم تا ایران را سربلند از این بحران بیرون بکشیم.
پزشکیان خطاب به کشورهای همسایه هم گفت: اختلافاتمان را با هم حل کنیم و بازیچه دست اسرائیل و آمریکا نشویم.
او ادامه داد: تمام وزرا و نیروهای ما با تمام وجود پای کار هستند و تا جایی که از دستمان بربیاید خدمتگذار این مردم هستیم و تلاش میکنیم مشکلی از طرف ما برای مردم عزیز ایجاد نشود.
پزشکیان افزود: در شرایط جنگی هستیم و پیش از این نیز ما خود را آماده کرده بودیم، از خداوند بزرگ میخواهم که در این ماه بزرگ به ما این توان را عطا فرماید که بتوانیم از سربلندی و عزت مردم کشور خود دفاع کنیم تا برای آیندگان درسی باشد که ایرانیان در تمام صحنهها با هم هستند.
رئیس جمهوری گفت: خطاب به کشورهای همسایه میگویم؛ برخی در این فکر هستند که از این فرصت استفاده کنند و به خاک ما حمله کنند، به آنها پیام میدهم که بازیچه دست امپریالیسم نشوید، ممکن است ما با هم اختلاف داشته باشیم اما به پشتیبانی از اسرائیل نسلکش و آمریکای قلدر که حضور آنان رنگ بی عزتی دارد، بسیار بد است برای کسانی که به دنبال عزت خود هستند. اختلافات را باید با هم حل کنیم اما بازیچه دست اسرائیل و آمریکا نشویم.