به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا تاکید کرد: به خاطر جنگی که به راه افتاده خشمگین هستم و نگرانم که چرا باید رئیس جمهوری داشته باشیم که هنوز نمی تواند دلیل منطقی درباره به راه انداختن این جنگ ارائه دهد و از پایان آن سخن بگوید.
وی اضافه کرد: ما باعث به راه افتادن یک جنگ منطقه ای هستیم و باعث شدیم شش آمریکایی جان خود را از دست بدهند.
نیوسام درباره نتانیاهو نیز گفت: نتانیاهو به اقدامات آپارتایدی در اسرائیل دست می زند و من از کارهای او عصبانی هستم.










