پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به دبیرکل سازمان ملل: بیاید بی طرف باشیم

مشرق نیوز شنبه 16 اسفند 1404 - 06:07
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به بیانیه دبیرکل سازمان ملل که نوشته بود الان وقت پایان جنگ است، در شبکه ایکس نوشت:این «جنگ» نیست؛ این یک «عمل تجاوزکارانه بی‌دلیل» است که توسط دو رژیم مسلح به سلاح هسته‌ای علیه ایران آغاز شده است.

به گزارش مشرق، بقائی نوشت: جناب آقای دبیرکل، بیایید کمی بی‌طرف باشیم.

وی ادامه داد: ما در میان «مذاکرات جدی دیپلماتیک» بودیم که ایالات متحده/اسرائیل برای دومین بار در طول ۹ ماه گذشته به ایران حمله کردند.

شما نگران «خطر جدی برای اقتصاد جهانی» هستید؛ در مورد غیرنظامیان بی‌گناه، از جمله ۱۷۵ فرشته کوچک که در شهر میناب قتل عام شدند و بسیاری دیگر که در سراسر ایران در طول ۷ روز گذشته از اقدامات جنایتکارانه آمریکا/اسرائیل کشته و معلول شدند، چه؟

سازمان ملل متحد باید صریح باشد و مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در مورد این جنگ غیرقانونی علیه ایران بر عهده بگیرد.

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به دبیرکل سازمان ملل: بیاید بی طرف باشیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.