گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و سنگال

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 05:38
وزیر امور خارجه سنگال در تماس تلفنی با عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از شهروندان ایران در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ نیانگ وزیر امور خارجه سنگال در تماس تلفنی با عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از شهروندان ایران در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

 وی با اشاره به حَضور خود در سفارت ایران در داکا برای ادای احترام به مقام شامخ مقام معظم رهبری و ابراز همدردی با مردم و دولت ایران، اقدام تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را محکوم نمود. 

 وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در میانه مذاکرات، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حق ذاتی دفاع مشروع، با تمام توان به دفاع مقتدرانه از حاکمیت و عزت ملی و تمامیت سرزمینی ایران ادامه خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.