مسکو: به تماس‌ها با تهران ادامه می‌دهیم

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 16:00
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با اشاره به اینکه با مقامات ایران در تماس هستیم، گفت: به این گفتگو ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مورد ارتباط بین روسیه و ایران گفت: با مقامات ایران در تماس هستیم و به این گفتگوها ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسکو داده‌های مربوط به خرید نفت روسیه توسط هند و چین را فاش نخواهد کرد، زیرا تعداد بدخواهان بسیار زیاد است، افزود: روسیه همچنان یک تأمین‌کننده قابل اعتماد نفت و گاز است.پسکوف با اشاره به اینکه هند و چین، مانند روسیه کشورهایی هستند که براساس منافع ملی خود عمل می‌کنند، ادامه داد: روسیه همچنان به تعامل با هند و چین، از جمله در حوزه انرژی ادامه می‌دهد. روسیه قادر است تداوم تمام قراردادهای تأمین نفت و گاز را تضمین کند. تقاضا برای منابع انرژی روسیه در ارتباط با اوضاع پیرامون ایران افزایش یافته است.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه افزود: قصد هلسینکی برای لغو ممنوعیت استقرار سلاح‌های هسته‌ای، فنلاند را آسیب‌پذیر می‌کند و تنش‌ها را در اروپا افزایش می‌دهد. استقرار سلاح‌های هسته‌ای فنلاند تهدیدی برای روسیه خواهد بود و مسکو در پاسخ، اقدامات مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.