رئیس سازمان زندان‌ها: خدمت‌رسانی به مددجویان در ایام جنگ ادامه دارد

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 15:56
رئیس سازمان زندان ها با بازدید سرزده از دو مرکز نگهداری زندانیان، از تلاش و خدمات کارکنان زندان‌ها در شرایط جنگی و استمرار خدمت‌رسانی به مددجویان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها امروز، امروز به صورت سرزده با حضور در دو مرکز نگهداری زندانیان، ضمن دیدار با کارکنان متعهد این دو مرکز اصلاحی و تربیتی، از تلاش و خدمات آنان در ایام جنگ تحمیلی تروریست‌های آمریکایی-صهیونی علیه کشورمان تقدیر کرد.

گفتنی است در ایام جاری و به‌رغم حملات دشمن به شهرهای کشور، مدیران و کارکنان زندان‌های سراسر کشور، مشغول خدمت‌رسانی به مددجویان و حفظ آرامش این مراکز هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.