میلیاردر اماراتی خطاب به ترامپ: چه کسی به تو اجازه داد منطقه ما را وارد جنگ کنی؟

خبرآنلاین جمعه 15 اسفند 1404 - 15:31
میلیاردر و تاجر بزرگ اماراتی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور آمریکا، از او به علت تجاوز به ایران به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «خلف الحبتور» میلیاردر و تاجر بزرگ اماراتی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور آمریکا، از او به علت تجاوز به ایران انتقاد کرد.

ایسنا نوشت الحبتور در صفحه خود در ایکس نوشت: یک سؤال مستقیم: چه کسی به شما اجازه داد که منطقه ما را وارد جنگ با ایران کنید؟ و بر چه اساسی این تصمیم خطرناک را گرفتید؟ آیا قبل از کشیدن ماشه، خسارت‌های جانبی را محاسبه کردید؟

این تاجر اماراتی همچنین پرسید که آیا کسی پیش از آغاز حملات، خسارت‌های ناشی از آن را محاسبه کرده است یا خیر.

او تأکید کرد که کشورهای همسایه ایران در منطقه اولین کسانی خواهند بود که از تشدید تنش متضرر می‌شوند.

این میلیاردر افزود: مردم این منطقه نیز حق دارند بپرسند: آیا این تصمیم تنها تصمیم شما بود؟ یا تحت فشار نتانیاهو و دولت او اتخاذ شد؟

الحبتور همچنین معتقد است که ترامپ، کشورهای عضو شورای همکاری و کشورهای عربی را در معرض خطری قرار داده که انتخاب آنها نبوده است.

این تاجر در پایان گفت که تصمیم ترامپ همچنین مردم آمریکا را نیز تهدید می‌کند؛ مردمی که رئیس‌جمهورشان به آنها وعده صلح و رفاه داده بود.

۴۲/۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.