عراقچی : حمله زمینی آمریکا به ایران برایشان یک فاجعه بزرگ خواهد بود

رکنا پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 22:18
عراقچی بیان کرد: حمله زمینی آمریکا به ایران برایشان یک فاجعه بزرگ خواهد بود. ما برای این جنگ آماده بودیم، حتی بیشتر از جنگ قبلی. می‌توانید کیفیت موشک‌های ما را ببینید و اینکه بعداز جنگ گذشته چقدر ارتقا یافته‌اند؛ چون ما درس‌های زیادی گرفتیم و برای هر وضعیت احتمالی آماده هستیم.
عراقچی : حمله زمینی آمریکا به ایران برایشان یک فاجعه بزرگ خواهد بود

به گزارش رکنا، خبرنگار به عراقچی: شما منتظر هستید که ارتش آمریکا با نیروهای زمینی وارد شود؟

 عراقچی: بله، چون مطمئن هستیم که می‌توانیم با آن‌ها مقابله کنیم و این برایشان یک فاجعهٔ بزرگ خواهد بود.

ما برای این جنگ آماده بودیم، حتی بیشتر از جنگ قبلی. می‌توانید کیفیت موشک‌های ما را ببینید و اینکه بعداز جنگ گذشته چقدر ارتقا یافته‌اند؛ چون ما درس‌های زیادی گرفتیم و برای هر وضعیت احتمالی آماده هستیم.

نیروهای ما برای هر سناریویی آماده هستند. وقتی گفتم ما منتظر آن‌ها هستیم، منظورم این نبود که منتظر ادامهٔ جنگ هستیم؛ بلکه منظور این است که خود را برای مقابله با هر سناریو، هر وضعیت احتمالی و هر امکانی آماده کرده‌ایم و می‌دانیم که می‌توانیم از پس آن برآییم.

روسیه و چین از نظر سیاسی و در زمینه‌های دیگر از ما حمایت می‌کنند.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.